خدمات تخصصی تعمیر آسانسور

ما مشتاقانه منتظریم تا شما را با بهترین محصولات و خدماتی که صنعت آسانسور و پله برقی ارائه می دهد، آشنا کنیم. خدماتی که می تواند سطح بسیار متفاوتی از کیفیت را در زمینه انواع دستگاه های بالابر و آسانسور در اختیار شما قرار دهد.

علاوه بر سیستم خدمات رسانی سریع تعمیر آسانسور و رفع خرابی آسانسور مستقر در هر منطقه، سیستم سرویس نگهداری پیشگیرانه نیز به صورت منظم و ماهانه جهت هر آسانسور در تاریخ مشخص و از قبل برنامه ریزی شده، کنترل می گردد. کلیه دستورالعمل های سرویس و نگهداری آسانسور و فرمهای بازدید ماهیانه در اختیار بهره برداران قرار می گیرد تا مشترکین نیز در جریان چگونگی انجام خدمات قرار گیرند. همچنین کلیه آسانسورها هر 6 ماه توسط مهندسین واحد کنترل کیفیت بازدید می گردند تا از لحاظ کیفیت عملکرد خدمات آسانسورها را کنترل نمایند.

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

وارش آسانسور با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا در زمینه طراحی و نصب و سرویس و نگهداری آسانسور و آموزش پرسنل حرفه ای، می کوشد تا خدماتی باکیفیت و در خور مشتریان ارائه نماید .

مشاوره آسانسور

واحد خدمات پس از فروش شرکت آسانسور وارش با برخورداری از تیم فنی و مهندسی حرفه ای خود، اقدام به ارائه خدمات منحصر به فرد سرویس و نگهداری آسانسور با هدف پشتیبانی از کالاها و در جهت جلب رضایت مشتریان برای انواع آسانسور و پله برقی نموده است تا مشتریان شرکت با آرامش خیال از کلیه محصولات شرکت آسانسور هیرو استفاده نمایند.

تعمیر و رفع خرابی آسانسور

وارش آسانسور با دارا بودن صدها دستگاه انواع آسانسور ارگانهای مختلف دولتی و نیمه دولتی و بخش خصوصی بعنوان سازمانی فراگیر و پیشرو در صنعت آسانسور و پله برقی کشور شناخته شده است و پروژه هاي تحت سرویس در بخش خصوصی و دولتی توام با رضایتمندي مشتري بیانگر تواناییهاي فنی، مدیریتی و اقتصادي این شرکت می باشد.

بازسازی و نوسازی آسانسور

واحد خدمات پس از فروش شرکت آسانسور وارش در حال حاضر با بهره گیری از 30 نفر پرسنل حرفه ای و آموزش دیده در حال ارائه انواع خدمات سرویس و نگهداری آسانسور می باشد

وب‌ سایت وارش آسانسور، یک وب‌ سایت تخصصی خدمات و تعمیرات آسانسور میباشد که تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.وارش آسانسور تمام قوانین مکتوب و یا عرفی حاكم بر کشور را محترم می‌شمارد و خود را موظف به پیروی از آنها می‌داند

در ثبت سفارش آنلاین اطلاعات مشتری نزد وارش آسانسور محفوظ میماند و بعد از ثبت سفارش اطلاعات شما به وارش آسانسور معتبر ارسال شده و در اسرع وقت بعد از تماس قبلی به کار مشتری رسیدگی میشود

در صورت کنسلی کار هزینه ایاب ذهاب از مشتری گرفته میشود

وارش آسانسور رویای شما را در صنعت آسانسور به واقعیت تبدیل میکند....

    درخواست پشتیبانی