خدمات

وارش آسانسور یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده‌ی تولید و ساخت آسانسور، نصب و راه اندازی آسانسور، تزئینات و بازسازی آسانسور، تعمیر آسانسور است که با همکاری با افراد فنی و ماهر، خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مفتخریم که توانسته‌ایم به سطح مطلوبی از رضایت مخاطبانمان دست یابیم و جایگاه خود را در این صنعت تثبیت کنیم.

سرویس و نگهداری آسانسور بر اساس چک لیست سندیکای آسانسور و پله برقی ایران

تمامی آسانسورها، به یک بازرس نیاز دارند تا بتواند تست‌های ایمنی ماهیانه و سالیانه را انجام دهد و سلامتِ آسانسور را تضمین کند. همه‌ی آسانسورها باید به صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار بگیرند که این بازرسی بخشی از برنامه‌ی نگهداری پیشگیرانه است که توسط متخصصین انجام می‌گیرد. ضمن اینکه سوابق حاصل از این بازرسی‌ها باید حفظ و مکتوب شود تا بعدها در صورت بروز مشکل، به طور دقیق بررسی شود.

حضور سرویس‌کار آسانسور برای بررسی کلیه‌ی اجزای آسانسور ، تنظیم برخی اجزا و کنترل عملکرد مکانیکی و سرعت آسانسور الزامی است.

وارش آسانسور با انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور و بیمه کامل آن، ماهیانه و به صورت زمان‌بندی‌شده، مبادرت به سرویس، تعمیر آسانسور بر اساس چک لیست ارائه شده سندیکای آسانسور و پله‌برقی ایران می‌نماید.

خدمات تخصصی تعمیر آسانسور

ما مشتاقانه منتظریم تا شما را با بهترین محصولات و خدماتی که صنعت آسانسور و پله برقی ارائه می دهد، آشنا کنیم. خدماتی که می تواند سطح بسیار متفاوتی از کیفیت را در زمینه انواع دستگاه های بالابر و آسانسور در اختیار شما قرار دهد.

ارائه انواع آسانسور مناسب با نیاز شما

بهترین شرکت آسانسور در گیلان، نمایندگی آسانسور در رشت، طراحی و نصب آسانسور لاکچری، طراحی و نصب مدرن ترین آسانسور

خدمات پشتیبانی شبانه روزی آسانسور

مشتریان محترم شرکت وارش آسانسور در تمامی ساعات شبانه روز و هر روز هفته می توانند سوالات و مشکلات خود را با متخصصان باتجربه و مهندسین الماس آسانسور در میان بگذارند.

مزایای سرویس و نگهداری آسانسور بصورت دوره ای
مدیران ساختمان، مراکز اداری و تجاری با سرویس به موقع و منظم آسانسور می توانند به مزایا زیر دست پیدا کنند: 1-تضمین ایمنی 2-کاهش امکان خرابی، نقص فنی و تعمیر آسانسور 3-افزایش محسوس طول عمر آسانسور 4-اطمینان خاطر بیشتر مشتریان نسبت به عملکرد و سلامت آسانسورها

وارش آسانسور رویای شما را در صنعت آسانسور به واقعیت تبدیل میکند....

    درخواست پشتیبانی